Jednostavna ideja NASA-inog inženjera razvila se u najbolje optičke leće na svijetu koje nose najbolji, vrhunski sportaši. Sutra će ih u Dubrovniku predstaviti jedan od njih – Maro Joković
Najbolja svjetska otkrića često su plod slučajnih, jednostavnih ideja. Upravo tako nastale su i najbolje optičke leće na svijetu i brend naočala – Revo. Njihova fascinantna povijest započela je još 1985. godine, kada je NASA-in astrofizičar i optički inženjer Dr. Mitch Ruda došao do jednostavne ideje. Tada je, naime, odlučio zaštitne premaze koje razvija NASA i koristi ih kako bi zaštitila svoje satelite od svemirske radijacije, upotrijebiti na optičkim lećama kako bi zaštitio oči od sunca i unaprijedio jasnoću slike u najrazličitijim uvjetima.
Ovo revolucionarno otkriće odnedavno je dostupno svim građanima Dubrovnika i njihovim dragim gostima. Povod je to da ga Gradu predstavi jedan od najboljih vaterpolista na svijetu, naša „petica“ – Maro Joković. Prije samog odlaska na svoje pete olimpijske igre, Joković će promovirati brend Revo naočala ovog petka, 7. lipnja u 15:00 sati na prodajnom mjestu Borza grupe, Pred Dvorom 2. Vaterpolo je timska igra, pa Maro ni na ovom eventu neće biti sam. Društvo će mu praviti njegovi suigrači, reprezentativci Toni Popadić i Marko Žuvela.
Posebna je ovo prilika da se kupci Revo naočala susretnu s vrhunskim sportašima, fotografiraju se s njima, požele im sreću i dostojanstveno ih isprate na Olimpijske igre u Francusku. Revo će za svakog kupca osigurati kapu ili bočicu koje će potpisivati reprezentativci, a za sve koji sutra ne stignu na event dobra je vijest da Revo naočale narednih sedam dana mogu kupiti po posebnoj cijeni s promo rabatom od 20%.
„Istinski avanturisti i vrhunski sportaši predano rade na svojim ciljevima kako bi došli do predivnih vidika, jedinstvenih doživljaja i vanserijskih rezultata. Zato je logično da Revo brend povezujemo s najboljima. Revo je tu za profesionalce: Mara Jokovića, Ivicu Kostelića, Bode Millera. Koristio ih je i Pete Conrad, treći čovjek na Mjesecu. Ali, Revo je tu i za svoje vjerne kupce koji nisu toliko poznati, ali su zato: sportaši, rekreativci, šetači, ljubitelji mode ili pak zaljubljenici u prirodu, planinarenje, veslanje, jedrenje ili trčanje, profesionalni vozači, kapetani duge ili kratke plovidbe, žene, muškarci, mlađi ili stariji. Svi oni imaju zajedničku poveznicu – u svakoj situaciji s Revo naočalama imaju zapanjujuću jasnoću pogleda. Revo ih sve ohrabruje da postignu svoje ciljeve,“ poruka je podrške iz Revo Adria.
Onda, tko će ih prvi imati u Gradu?