Poznati brend Tupperware, koji je desetljećima bio prisutan i u domovima širom Hrvatske, podnio je zahtjev za stečaj u Sjedinjenim Američkim Državama, što je potaknulo raspravu o održivosti modela multi-level marketinga (MLM)
Ovaj sustav prodaje, koji se oslanja na mrežu prodavača i prijateljskih okupljanja, u prošlosti je bio omiljen među ženama koje su organizirale "Tupperware zabave" za promociju i prodaju proizvoda.
Tupperware je dugo bio sinonim za kvalitetu i inovativnost, s prepoznatljivim šarenim posudama koje su postale nezaobilazan dio mnogih hrvatskih kuhinja. Međutim, digitalizacija i promjene u životnim navikama počele su postupno ugrožavati uspjeh MLM brendova. Žene, koje su nekada prednjačile u organiziranju ovih kućnih prezentacija, sve se češće okreću sigurnim poslovima s punim radnim vremenom. Istovremeno, digitalni poslovni modeli poput Amazona i Etsyja nude nove prilike za zaradu, čineći MLM (multi-level marketing) poslovne modele manje privlačnima kao način rada od kuće.
Tupperware se pokušao prilagoditi promjenama stavljanjem svojih proizvoda na police trgovačkih lanaca u SAD-u, no to se pokazalo kao prekasna reakcija. Unatoč tomu, brend će i dalje ostati upamćen po svojoj inovativnosti i prisutnosti u domovima širom svijeta.
Ovaj događaj otvara pitanja o budućnosti multi-level marketinga kao poslovnog modela, s obzirom na promjene u tržištu i navikama potrošača.
Tupperware nije prvi MLM koji je podnio zahtjev za stečaj; slična sudbina zadesila je i druge poznate brendove poput LuLaRoe i Avona, čime se dodatno otvara pitanje održivosti ovog poslovnog modela.