Ovom prometnicom prolazi veliki broj vozila, otvarajući nove mogućnosti za digitalno oglašavanje i društveno odgovorno komuniciranje.
Ulica Kralja Tomislava, nekada poznata kao Bulevar, odnedavno je bogatija za inovativno digitalno rješenje – veliki LED totem koji podiže standarde oglašavanja i komuniciranja u Dubrovniku. Prometnica kojom svakog dana prolazi više od 5000 vozila, uz veliki broj pješaka koji cirkuliraju zonom DOC-a, idealno je mjesto za moderni oblik oglašavanja.
Velika frekvencija prometa čini ovu ulicu jednom od najatraktivnijih lokacija za vanjsko oglašavanje. Digitalno vanjsko oglašavanje trenutačno je najbrže rastuća kategorija oglašavanja u svijetu, a Dubrovnik se ovim projektom pridružio modernim globalnim trendovima.
„Digitalno i inovativno je naš imperativ, a posebno nas raduje ova realizacija u Dubrovniku,“ izjavio je Dean Udatny, direktor u Go2Digital, ističući važnost ovog projekta. Ivana Androić, direktorica u Dubrovačkom medijskom centru, dodala je: „Dubrovnik zaslužuje samo najbolja rješenja, a mi smo imali sposobnost to i realizirati.“
LED totem u Ulici Kralja Tomislava nije samo komercijalnog karaktera. Osim što pruža priliku za zanimljiva i kreativna oglasna rješenja na velikom, vizualno privlačnom ekranu, totem će služiti i za humanitarno te društveno odgovorno komuniciranje.
Čestitamo timu Go2Digital i Dubrovačkom medijskom centru na ovom značajnom iskoraku koji digitalno osnažuje naš Grad, čineći ga još atraktivnijim, modernijim i inovativnijim mjestom.