Pet namirnica koje jačaju imunitet
lahor
trenutno vrijeme
DUBROVNIK
18.0°C
Vrijeme za 12.04.2024.
12.04.2024. Danas
Max. 22°C Min. 19°C
Vrijeme za 13.04.2024.
13.04.2024. Sub
Max. 25°C Min. 18°C
Vrijeme za 14.04.2024.
14.04.2024. Ned
Max. 24°C Min. 18°C
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Gruž
CHF
CHF
0,978700
GBP
GBP
0,855250
USD
USD
1,072900
Pet namirnica koje jačaju imunitet
28.01.2023 | Lifestyle
IZBJEGNITE BOLESTI

Pet namirnica koje jačaju imunitet

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Vjerujemo da se neke od najboljih namirnica za vaše zdravlje vjerojatno već nalaze u vašem hladnjaku

Chia sjemenke i lan

 

Studije na životinjama sugeriraju da prehrana bogata chia sjemenkama može smanjiti štetni LDL kolesterol i može zaštititi srce, a nedavna studija u časopisu Hypertension otkrila je da svakodnevna konzumacija proizvoda obogaćenih lanenim sjemenkama smanjuje krvni tlak kod pacijenata s perifernom arterijskom bolešću. Najbolje se apsorbira kada se lan samelje i doda žitaricama, prenosi b92.

 

Ako niste ljubitelj chia sjemenki, slobodno u svoju prehranu uvrstite orahe ili lješnjake. Ove su namirnice također odličan izvor Omega 3 kiselina.

 

Jaja

 

Jaja su najbolji izvor kolina vitamina B, esencijalnog nutrijenta koji se koristi u izgradnji svih staničnih membrana u tijelu. Nedostatak kolina izravno je povezan s genima koji uzrokuju nakupljanje sala na trbuhu.

 

Jabuke

 

Nedavna studija u Wape Forest Baptist Medical Center otkrila je da se za svakih 10 grama povećanja topivih vlakana pojedenih dnevno, mast smanjuje za 3,7 posto tijekom pet godina. Sudionici koji su svoju dnevnu naviku konzumiranja jabuka uparili s 30 minuta vježbanja 2-4 puta tjedno zabilježili su smanjenje nakupljanja visceralne masnoće od 7,4 posto u istom vremenskom razdoblju.

 

Cimet

 

Prema brojnim studijama, dokazano je da cimet sadrži snažne antioksidanse zvane polifenoli koji poboljšavaju osjetljivost na inzulin ili čak sposobnost našeg tijela da skladišti masnoću i kontrolira osjećaje gladi. Niz studija objavljenih u časopisu American Journal of Clinical Nutrition otkrio je da dodavanje žličice cimeta u obrok može pomoći u stabilizaciji šećera u krvi.

 

Zelena salata

 

U novoj studiji Sveučilišta William Paterson, koja je usporedila 47 vrhunskih namirnica prema količini hranjivih tvari, moderna se hrana našla na 15. mjestu liste. Prema studiji Sveučilišta Purdue, samo 3 grama mononezasićenih masnoća može pomoći tijelu da apsorbira biljne karotenoide (one čarobne molekule koje vas štite od kroničnih bolesti poput bolesti srca).

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji