Pripazite što jedete: Popis voća koje sadrži najviše i najmanje šećera
Dežurna ljekarna
Dežurna ljekarna
Ljekarna Kod zvonika
CHF
CHF
6,946463
GBP
GBP
8,816257
USD
USD
6,353824
EUR
EUR
7,507043
Pripazite što jedete: Popis voća koje sadrži najviše i najmanje šećera
17.06.2021 | Lifestyle
HRANA I ZDRAVLJE

Pripazite što jedete: Popis voća koje sadrži najviše i najmanje šećera

Autor: Libero Portal
Foto: Pixabay
Voće je dobro za vas i nudi organizmu potrebne nutrijente i minerale, ali se i razlikuju po količini šećera kojeg sadrži

Ako želite održati tjelesnu težinu ili ste na dijeti, dobro je znati koje voće izbjegavati, piše Ordinacija

 

MANGO

Jedan magno sadrži oko 45 grama šećera, pa nije najbolji izbor za one na dijeti. Ako vam je mango omiljeno voće, a na dijeti ste, pojedite samo krišku ili dvije.

 

GROŽĐE

Samo šaka grožđa sadrži oko 23 grama šećera, a to je jako puno za te male bobice koje se lako jedu. Manje ćete ga pojesti ako ih prerežete na pola i stavite u zamrzivač, ali će tako sigurno poslužiti kao prava ljetna poslastica koja se žvače nešto dulje…

 

TREŠNJE

Malo je onih koji trešnje ne vole, ali na žalost sadrže i puno šećera pa će samo mala porcija pružiti i do 18 grama šećera. Naravno, najbolje je pojesti male količine, mada znamo koliko je to teško…

 

KRUŠKE

Jedna manja kruška sadrži oko 17 g šećera, ako pokušavate izgubiti višak kilograma, nemojte pojesti cijelu. Par kockica dodajte jogurtu ili voćnom soku, a možete ju dodati i salatama.

 

LUBENICA

Jedna kriška lubenice može sadržavati i do 17 g šećera, ali ona i sadrži elektrolite koji su organizmu potrebni kako bi se oporavio nakon sunčanja. Jedite lubenicu, samo u umjerenim količinama.

 

SMOKVE

Dvije manje smokve sadrže oko 16 g šećera, pa će vam biti dovoljno nekoliko kriški ove poslastice ako ste na dijeti. Dodajte ih doručku ili salatama.

 

BANANA

Jedna manja banana sadrži oko 14 g šećera, ako je to previše za vaše potrebe, pola banane možete dodati obroku, jogurtu ili salatama.

 

Koje voće sadrži manje šećera?

 

AVOKADO

Ako volite avokado, imate sreće jer jedan cijeli sadrži samo 1,33 g šećera. Možete ga jesti kao dodatak salati, sendvičima pa čak i voćnim salatama. No iako ima malo šećera, sadrži puno kalorija, pa i nije najbolji odabir jesti ga svakog dana.

 

MALINE

Maline su bogate vlaknima i jedna mala porcija ih sadrži oko 8 grama, a isto tako samo 5 g šećera. Vlakna pomažu probavi, a i ostavit će vas sitima bez da ste unijeli puno kalorija.

 

DINJA

Nitko ne bi pomislio da ova slatka namirnica ima tako malo šećera, pa se tako u jednoj kriški nalazi njega samo 5 g – i samo 23 kalorije. Dodajte slatkim i slanim obrocima.

 

JAGODE

Jedna veća porcija jagoda sadrži samo 7 g šećera, a možete ih jesti na koji god način poželite, mi savjetujemo da od lubenice i leda napraviti pravi osvježavajući napitak.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Ocijenite članak
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Zatvori
Pošalji